טרמפולינת בליקון – תורם לשווי משקל  

החיים הם עניין של איזון ולכן חשוב מאד להישאר ממורכזים ולמצוא את שווי המשקל שלכם. ספורטאים מקצועיים יודעים עד כמה שווי משקל חיוני לכל פעילות גופנית, לכן רבים מהם פונים לאימון על טרמפולינה אישית של בליקון.

קפיצה על טרמפולינה בליקון משפרת את שווי המשקל ואת הקואורדינציה  – בנוסף להיותה פלטפורמה לאימון כושר מצוין.
חשוב לזכור ששווי משקל חשוב בחיי היומיום אף יותר מאשר באולם הספורט.

הוא לא רק הופך את כל הפעילויות היומיומיות לקלות יותר, אלא גם מסייע למנוע פציעות הנגרמות על ידי נפילות (כתוצאה מאחזקת גוף חלשה). לא משנה מה רמת הכושר הגופני שלכם, תמיד תוכלו לשפר את השליטה, היציבות והביטחון העצמי שלכם.

טרמפולינת בליקון הסופר-גמישה  – תשאירו את הרצפה מאחור

כשאתם מתעמלים, אל תשאפו להיצמד לקרקע. כמו שאומרים:

The ground is not very giving – or forgiving – when you exercise

במהלך הקפיצה על המשטח המוצק והגמיש של הטרמפולינה, הגוף שלכם אוטומטית פועל על מנת לשמור אתכם במצב מוחזק וישר. 
עם כל קפיצה, המוח הקטן והאוזן הפנימית נכנסים לפעולה ומכוונים את השרירים כדי לייצב אתכם. כך שבמהלך הקפיצה, מבלי שתהיו מודעים לכך, כל ה- 638 השרירים שלכם יופעלו, בייחוד קבוצות השרירים הגדולות, כמו: במרכז הגוף ובחלקו התחתון, הרגליים והמותניים החיוניים לשווי המשקל שלכם.

האמינו לנו: אימון על הבליקון יעצב אתכם מהראש ועד הבוהן.  

שיפור שווי המשקל משפיע גם על המוח שלנו

שווי משקל הוא בעיקר עניין של פיתוח המוח. המוח הקטן, האחראי על שליטה מוטורית, הופך אפקטיבי יותר ככל שמאתגרים אותו. כך, ככל שתשתמשו בבליקון יותר, שווי המשקל שלכם ישתפר. תהליך זה אמנם הדרגתי, אבל השיפור בהחזקת הגוף וביציבות הם חלק מהבונוסים שתעריכו כל יום אם תתאמנו בטרמפולינת בליקון.

מכיוון שהמוח הקטן מעורב גם בפונקציות גבוהות יותר ובפעילויות קוגניטיביות,
גירויו באמצעות אימון מאמן את המוח גם באזורים נוספים.
ד"ר אירווין מייסון מהוועדה האמריקאית לפסיכיאטריה ונוירולוגיה, טוען שתחושת שווי משקל מוגברת מאיצה את זמני תגובת המוח, משפרת את הריכוז ואת היכולות הקוגניטיביות, כגון: קריאה, כתיבה והבנה.

המסקנה ברורה: על מנת לשפר את הכושר המנטאלי במקביל לכושר הפיזי, כדאי מאד להתעמל על טרמפולינת הבליקון.

טיפ חשוב נוסף בנושא שווי משקל: על מנת לשמר על שווי המשקל וההעמדה שלכם בעת הקפיצה, בחרו בחפץ כלשהו בחדר, הנמצא בגובה הראש שלכם הסתכלו עליו במהלך הקפיצה והתמקדו בו.


אימון בטרמפולינת בליקון – שיפור שווי המשקל לסיוע יציבות והחזקת הגוף

בארה"ב התפרסם נתון לפיו: למעלה מ 2 מיליון איש מגיעים בכל שנה לחדר המיון עם פציעות הנגרמות כתוצאה מנפילות. חשוב מאד בהקשר זה לציין: שיפור שווי המשקל והתחזקות הגוף, כתוצאה מאימון על טרמפולינה אישית, משפרת את העמידות בפציעות ונפילות.

חוטפים את הכושר בשתי רגליים

 אנחנו בבליקון המצאנו מחדש את מושג הכושר הגופני. השינוי התפיסתי הזה רלוונטי לכל הגוף – מכפות הרגליים עד הראש. 
מעבר לפינוק כפות הרגליים במהלך הקפיצה, המשטח הגמיש של הטרמפולינה מעניק תחושת יציבות ובטחון.

אנחנו ממליצים על קפיצה ללא נעליים. לא רק שתחושת הקפיצה נהדרת, הקפיצה ללא נעליים מערבת את כפות הרגליים והקרסוליים ובכך מחזקת אותם.

בנוסף, בכפות הרגליים והקרסוליים מצויים חיישנים, אשר להם תפקיד משמעותי בתחום שווי המשקל. כאשר חיישנים אלו משוחררים, מידע רב יותר מגיע למרכז שווי המשקל במוח. בנוסף, אם תקפצו יחפים, תוכלו להרגיש בקלות רבה יותר את התפרים לאורך קצה המשטח וכך תוכלו למרכז עצמכם בחזרה בקלות.

כמובן שלא חייבים לקפוץ יחפים. אם אתם זקוקים ליציבות רבה יותר בהתחלה או שיש לכם בעיות בכפות הרגליים והקרסוליים, נעילת נעליים עשויה לעזור לכם.

נסו גם במהלך הקפיצה, לערב אזורים שונים בכפות הרגליים כדי למתוח אותן ולשפר את שווי המשקל. קפיצה על גבי העקבים תסייע למתוח את גיד אכילס  – מצוין לכל מי שנועל עקבים גבוהים. קפיצה על גבי אצבעות כפות הרגליים יחזקו את הקרסוליים שלכם ואת שרירי השוק.

טרמפולינה אישית בליקון מיועדת לשימוש עם נעליים או בלעדיהן. כך שבכל דרך בה תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שמחכה לכם אימון בטוח ומהנה.

ואל תשכחו להקפיד על האחיזה

אם אתם זקוקים לתמיכה נוספת כדי להגיע לתחושת שווי משקל,  אתם מוזמנים להיעזר בבר תמיכה ממתכת כבדה (מהסוג המשמש למסגרת הטרמפולינה). מוטות אלו יסייעו לאימון שלכם, בעיקר אם אתם סובלים מבעיות בריאות.

דגם "בליקון פלוס" הוא טרמפולינה הכוללת מעקה אימונים ייעודי T-bar עם ידית פטנט, מדובר על הרכבה מהירה של המוט על מסגרת הטרמפולינה.

מוט האימונים T-Bar מאפשר מגוון רחב של סוגי אימונים על הטרמפולינה.
הוא הופך את טרמפולינת בליקון למכשיר כושר ביתי שלם ומעשיר את מגוון התרגילים שניתן לבצע על הטרמפולינה. עם מוט האימונים ניתן לבצע אימוני כוח והתנגדות, אימונים אירוביים ואפילו ביצוע תרגילי שיקום פיזיותרפיים.

בזמן האימון, מעקה האימונים T-Bar מאפשר תמיכה אידאלית על הטרמפולינה.
מעקה האימונים מתאים גם למי שמעוניין בתרגילים לשיפור שיווי המשקל, תוך כדי השגת תחושת בטיחות מקסימלית על גבי הטרמפולינה.
המעקה יכול לתרום להגברת תחושת היציבות על הטרמפולינה בזמן האימון, בייחוד עבור מי שנמצא בתחילת דרכו באימון מסוג זה.

גובה מוט האימונים מתכוונן בצורה קלה בעזרת בורג כיוונון, כך שניתן להתאים בקלות את גובה המוט עבור כל אחד מבני המשפחה שמשתמשים בטרמפולינה.

ניתן להעשיר אף יותר את ספקטרום התרגילים שניתן לבצע על טרמפולינת "בליקון פלוס", על ידי שימוש ברצועות כושר אלסטיות לאימון כוח בהתנגדות (רצועות אלסטיות TRX), אותן ניתן לחבר לטרמפולינה בקלות רבה – למסגרת של הטרמפולינה או לידית האימונים T-Bar.