הפיזיולוגיה של הכושר הגופני

המהפכה שביצענו בבילקון בכל הנוגע לבריאות וכושר, היא כזו שמטרתה ליצור אורך חיים בריא יותר אך עם דגש, לא פחות חשוב מכך – גם מהנה יותר.
 מהפיכה מסוג זה עשינו בתחום הקפיצה בטרמפולינה – לקחנו את הציוד האפקטיבי ביותר לכושר גופני ונתנו לו את המעמד הראוי לו.

מערכת רצועות הבנג'י בטרמפולינה – לאימון מותאם וללא מאמץ

בזכות המערכת המתוחכמת הזו תוכלו לזכות וליהנות מאימון גופני מיטבי הכולל  בתוכו מספר יתרונות משמעותיים: חיטוב שרירים, חיזוק שרירי ליבה, שיפור סיבולת לב ריאה – הכול במתקן מתוחכם יחיד.

טרמפולינה אישית בליקון הינה בעלת דגש חשוב נוסף: עדינותה הרבה למערכת המפרקים ולצד ההנאה בשימוש המוצר עצמו. אחרי שימוש אחד על הטרמפולינה, פשוט תמצאו את עצמכם ממתינים  בציפייה לאימון הבא.
 הצטרפו למהפכה ותחוו את כל מה שטרמפולינת בליקון יכולה לעשות עבורכם.

 

טרמפולינה אישית בליקון – להתחזק וליהנות

המשטח האלסטי נחשב לייחודי מאוד בשל העובדה שהוא ממקסם את השפעת כוח הכבידה וכן, מחזק את הגוף. אלו מתרחשים בזכות כך שבכל קפיצה על הבליקון, עוברים למצב של תחושת ההיעדר משקל ועד לחוויה של 3 פעמים כוח G.

השרירים מתכווצים לסירוגין ועל ידי כך, באופן טבעי ואפקטיבי – הם מתחזקים.
מכיוון שכל 638 השרירים נמצאים למעשה בפעולה בעת פעולת הקפיצה,
כל פינה בגוף זוכה להתחדשות ולחיזוק.
המשטח הארוג ורצועות הבנג'י המותאמים אישית עוצבו על מנת לספק התנגדות נמוכה ואחידה. בשל כך, במהלך האימון, יופעל פחות מתח על המפרקים מאשר בטרמפולינות אחרות אישיות שקיימות.

טרמפולינת בליקון – קפצו לתוך זה

 כולם מחפשים פעילות סיבולת לב ריאה שתצליח לשלב נוחות, כיף, דינמיות ואפקטיביות. את אלו בדיוק תוכלו למצוא באימון הטרמפולינה של בליקון התורמת לזרימת הדם.
היתרונות הבריאותיים של קפיצה על הטרמפולינה גורמים ללב ולמערכת המחזורית לעבוד בפול גז בזמן קצר, ולכם – ליהנות מכל רגע.
רצועות הבנג'י האלסטיות של הבליקון  מספקות את כמות המתח הנדרשת לפעולת הלב והשרירים וזאת מבלי לגרום מאמץ למפרקים.
חשוב לדעת – ניתן למצוא מבחר של אימוני טרמפולינות בליקון ולכן אף פעם לא תרגישו 'תחושת שובע' מאימונים אלו.

הגמישות כאן כדי להישאר

הקפיצים האלסטיים של הטרמפולינה מסייעים רבות להתמתחות.
הגמישות היא פרמטר חשוב לא רק עבור אתלטיים אלא לכולנו.
המשימות הפשוטות ביותר, אלו שאנו לא מקדישים להן מחשבה, מצריכות מאיתנו גמישות: שטיפת הבית, הורדת כביסה, כניסה לרכב ועוד.
הגמישות חשובה מאוד בכל הנוגע גם לפרמטר של מניעת פציעות ועומסים.

חימום עדין על גבי הבליקון משחרר את השרירים ואת מפרק הסחוס, משמן את החוליות ומגדיל את טווח התנועה שלנו.
בשל כך שרוב סוגי האימון על גבי הבליקון מערבים את הזרועות והרגליים בכיוונים מנוגדים או לחילופין מזיזים את בית החזה, ניתן למתוח את שרירי הליבה וכן, גם להצליח לחזק את השרירים מהבטן ועד הכתפיים בעת ובעונה אחת.

טרמפולינת בליקון – למצוא את האיזון

החיים דינאמיים ולכן חשוב מאד להישאר ממורכזים ולהצליח למצוא את שווי המשקל שלכם.
ספורטאים מקצועיים יכולים להעיד עד כמה שווי משקל הוא הכרחי לכל פעילות אקטיבית באשר היא. בדיוק בשל כך, רבים מהם פונים לאימון על טרמפולינה.
קפיצה על טרמפולינה היא בעלת יתרונות רבים, לדוגמא: היא משפרת את הקורדינאציה וכן, גם את שיווי המשקל.
מעבר לכך, מדובר על פלטפורמה נהדרת לאימון ספורטיבי יעיל ומהנה.

חשוב לזכור – שיווי המשקל חשוב לא רק באולם הספורט, אלא גם מחוצה לו.
הוא לא רק מצליח להקל ולשפר את הפעילויות היומיומיות שלנו (שחלקן הזכרנו קודם לכן), אלא גם מסייע למניעת פציעות הנגרמות עקב נפילות (כתוצאה מאחזקת גוף חלשה).
בדיוק לשם כך חשוב לשפר את היציבות, השליטה והביטחון העצמי שלכם.

קופצים ומתרעננים – הקפיצה בטרמפולינה מפחיתה סטרס

כשמדברים על הגעה לשיאו של הכושר הגופני, הכוונה היא לא לדחוף את עצמנו לקצה גבול היכולת אלא לתת לגוף את מה שהוא באמת צריך, כולל זמן התחדשות ומנוחה.
כמובן שזמן הירגעות ושינה אלו הן הדרכים העיקריות להתרענן ולנוח.
חשוב לציין שגם אימון קל על גבי טרמפולינה, במאמץ מופחת ונטול סטרס, יכול לעשות זאת.

כפי שמדווח בית הספר לרפואה של הרווארד: "אימון אירובי הנעשה באופן קבוע יביא עמו שינויים מדהימים לגוף שלכם, למערכת העיכול שלכם, ללב שלכם ולאנרגיות שלכם. יש לו את היכולת הייחודית להצליח להמריץ ולהרפות, לספק גירוי ולהרגיע, להפיג מתח ודיכאון".