אימון הוליסטי מקיף על הטרמפולינה

מתחזקים, משפרים סיבולת הלב ריאה, מתגמשים, שומרים על שווי משקל ומפחיתים סטרס – באימון על טרמפולינה בליקון Bellicon

בעולם המדע, רעיונות שנחשבו בעבר למהפכניים נראים, בדיעבד, כברורים מאליהם. 
כך גם בעולם הכושר הגופני. מהפיכה מסוג זה אנחנו בבליקון עשינו בתחום הקפיצה בטרמפולינה-
לקחנו את הציוד האפקטיבי ביותר לכושר גופני ונתנו לו את המעמד הראוי לו.

מערכת רצועות הבנג'י בטרמפולינה בליקון מיועדת לאימון לא מאומץ ומותאם אישית.
בזכות מערכת זו תזכו לאימון גופני מיטבי הכולל חיטוב שרירים, חיזוק שרירי ליבה, שיפור סיבולת לב ריאה – הכול במתקן אלגנטי יחיד.

טרמפולינה אישית בליקון כל כך עדינה למערכת המפרקים וכל כך כיפית, שפשוט תמצאו את עצמכם ממתינים בציפייה לאימון הבא. 
הצטרפו למהפכה ותחוו את כל מה שטרמפולינת בליקון יכולה לעשות עבורכם.

להתחזק עם טרמפולינה אישית בליקון

המשטח האלסטי והייחודי שלנו ממקסם את השפעה כוח הכבידה ומחזק את הגוף. 
זאת מכיוון שבכל קפיצה, תעברו ממצב של תחושת היעדר משקל ועד חוויה של 3 פעמים כוח   G(כוח הכבידה). 
השרירים שלכם יתכווצו וירפו לסירוגין וכך יתחזקו בטבעיות ובאפקטיביות. מכיוון שכל 638 השרירים שלכם נמצאים בפעולה בזמן קפיצה בטרמפולינה, כל פינה בגוף תזכה לחיזוק והתחדשות.

המשטח הארוג ורצועות הבנג'י המותאמים אישית בבליקון עוצבו על מנת לספק התנגדות נמוכה ואחידה, לכן, במהלך האימון בטרמפולינה בליקון, יופעל פחות מתח על המפרקים מאשר בכל טרמפולינה אישית אחרת
תוכלו להרגיש את ההבדל ולראות את התוצאות. 

תקפצו על ההזדמנות

הקפיצה על טרמפולינה גורמת לזרימת דם. כולנו מחפשים פעילות סיבולת לב ריאה שתהיה גם דינמית, גם כיפית, גם נוחה וגם אפקטיבית. קפיצה על הטרמפולינה עושה את כל זה ויותר – היא גורמת ללב ולמערכת המחזורית לעבוד במאמץ אירובי בזמן קצר, ולכם – ליהנות מכל רגע.

רצועות הבנג'י האלסטיות של הבליקון מספקות את כמות המתח המדויקת הנדרשת לפעולת הלב והשרירים מבלי להצטרך לאמץ את המפרקים. מכיוון שמגוון האימונים הזמינים בבליקון גדול כל כך, תוכלו תמיד למצוא את האימון שיתאים לכם.

להישאר גמישים עם בליקון

הקפיצים האלסטיים של טרמפולינת בליקון מסייעים להתמתחות. הגמישות היא פרמטר מאוד חשוב לא רק עבור אתלטיים, אלא עבור כולנו. גם המשימות הפשוטות ביותר לאורך היום מצריכות גמישות: שריכת נעליים, הורדת חפץ ממדף גבוה, כניסה למכונית ויציאה ממנה וכו. הגמישות מסייעת גם למניעת עומסים ופציעות.

חימום עדין על גבי הבליקון משחרר את השרירים ואת מפרק הסחוס, משמן את החוליות ומגדיל את טווח התנועה. מכיוון שרוב סוגי האימון על גבי הבליקון מערבים את הזרועות והרגליים בכיוונים מנוגדים או  מזיזים את בית החזה, ניתן  למתוח את שרירי הליבה ולחזק את השרירים מהבטן ועד החזה הכתפיים בו זמנית.

שווי משקל על טרמפולינת בליקון  – איזון הופך את הכל לטוב יותר

החיים הם עניין של איזון ולכן חשוב מאד להישאר ממורכזים ולמצוא את שווי המשקל שלכם.
ספורטאים מקצועיים יודעים עד כמה שווי משקל חיוני לכל פעילות אקטיבית,
לכן רבים מהם פונים לאימון על טרמפולינה אישית בליקון. הקפיצה משפרת את שווי המשקל ואת הקואורדינציה  – בנוסף להיותה פלטפורמה לאימון כושר מצוין.

חשוב לזכור ששווי משקל חשוב אף יותר מחוץ לאולם הספורט. הוא לא רק הופך את כל הפעילויות היומיומיות לקלות יותר, אלא גם מסייע למנוע פציעות הנגרמות על ידי נפילות כתוצאה מהחזקת גוף חלשה הנובעת מחולשה של שרירים.
לכן, לא משנה מה רמת הכושר הגופני שלכם, תמיד תוכלו לשפר את השליטה, היציבות והביטחון העצמי שלכם.

פחות סטרס בחיים – הקפיצה בטרמפולינה גורמת להתרעננות והתחדשות

כשמדברים על הגעה לשיא הכושר הגופני, הכוונה היא לא לדחוף את עצמנו אלא לתת לגוף שלנו כל מה שהוא צריך, כולל זמן מנוחה והתחדשות.
כמובן ששינה והירגעות הן הדרכים העיקריות כדי להירגע, לנוח ולהתרענן.
עם זאת, חשוב לדעת: גם אימון קל על גבי טרמפולינה, במאמץ מופחת ונטול סטרס, יכול לעשות זאת.

 כפי שמדווח בית הספר לרפואה של הרווארד: "אימון אירובי קבוע יביא עמו שינויים מדהימים לגוף שלכם, למערכת העיכול שלכם, ללב שלכם ולאנרגיות שלכם.
יש לו את היכולת הייחודית להרפות ולהמריץ, לספק גירוי ולהרגיע, להפיג דכאון ולהפיג מתח".